Това ще ви помогне да направите крачка напред към успеха
Снимка: Shutterstock
Като предприемач може да не сте свикнали да разглеждате целта като част от вземането на решения и да я включвате в плановете и културата си. Такава перспектива може дори да звучи странно, но изграждането на компания с цел гарантира, че ще оставите положителен отпечатък в живота на другите. Без съмнение, това изисква ангажимент за изпълнение, така че нека прегледаме критичните стъпки, за да поставим вашата компания на целенасочената пътека.
1. Прегледайте съществуващата си култура
Всяка компания има културни ценности, така че съберете своя изпълнителен екип и прегледайте своите. Причината, поради която е важно да започнем оттам, е, че целта трябва да има някакво вътрешно значение, за да има външно въздействие. Например, какво търсите в новите служители и какво цените най-много в съществуващите. Това е страхотно начало, защото автентичността е от ключово значение. Ако служителите, клиентите и заинтересованите страни на вашата компания не приемат заявената цел на вашата компания, как тя може да процъфтява и да достигне най-високия си потенциал?
След това помислете как тази цел може да подпомогне по-голяма социална, културна или екологична мисия, когато се комбинира с вашия продукт и заинтересовани страни (служители, клиенти и инвеститори). Например, можете да разширите тази страст към любопитството: попитайте вашите заинтересованите лица какво означава това за тях и разберете какви инициативи са важни за тях. След това сглобете парчетата по начин, който допринася с нещо ценно за обществото. Резултатът трябва да бъде смислен и амбициозен, но също така да съответства на способността ви за изпълнение.
2. Внедрете заявената от вас цел в екипа
Може да сте направили някои вълнуващи пробиви в изследването на ценностите на вашата компания и след време да откриете, че заявената от вас цел започва да живее самостоятелно и че хората започват да включват целта в стратегиите. Това е фантастично, защото е сигнал, че сте попаднали на нещо вътрешно, а това отличава компаниите, ориентирани към целта. Но започнете бавно! Разгледайте вашите собствени политики и вижте дали те са в съответствие с формулираните от вас философии, насочени към целта.
Продължението четете в Мениджър Нюз
Не можете да планирате влюбването, връзката – те ще се случат, когато им дойде времето.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари